Pam BOWELL
BİYOGRAFİ: Pamela Bowell, uluslararası alanda tanınan bir drama öğretmeni ve danışmanı, atölye lideri, konuşmacı, araştırmacı ve dramaya derinlemesine ilgi duyan ve dramayı öğrenmeyi sağlayan bir araç olarak kabul eden bir yazardır. Çocuklar, gençler, öğrenciler, öğretmenler ve tiyatro eğitimcilerinin yanı sıra çok çeşitli iş kollarından profesyonellerle yaptığı üstün çalışmalarıyla tanınmaktadır. Bununla birlikte, dramanın eğitim programında ve program dışında öğrenmeyi teşvik etmek ve geliştirmek için yaratıcı ve dinamik bir yol sağlayışını araştırmaktadır. İngiltere ve Avustralya'da ortaokul drama öğretmenliği yaptı Londra'nın Doğu Yakasında bir yerel yönetim danışman öğretmeni ve eğitim içi tiyatro oyuncusu / öğretmeni olarak görev yaptı; ve 20 yıldan fazla bir süredir Londra'daki Kingston Üniversitesinde Drama Eğitiminde Baş Öğretim Görevlisi ve Eğitim Fakültesi Drama Bölümünü yönetti. Daha yakın bir zamanda, Lincoln, Bishop Grosseteste Üniversitesi Kültür, Eğitim ve İnovasyon Okulunda Misafir Okutman olarak görev yaptı ve burada düzenli olarak Kültür ve Yaratıcı Sanatlar Bölümünde Eğitimde Yaratıcı Drama dersleri vermeye devam etmektedr. Bunun ötesinde, kariyeri boyunca Pamela, çok çeşitli ulusal ve uluslararası devlet ve meslek kuruluşlarında danışman, icracı üye olarak görev yapmış ve farklı pozisyonlarda çalışmıştır.
Uluslararası Drama / Tiyatro ve Eğitim Derneği Dünya Kongresi (IDEA) ve Uluslararası Eğitim Araştırmaları Enstitüsü (IDIERI) kongrelerinde sunmaktadırlar. Diğer yayınlarına ek olarak Pamela, Brian Heap ile Süreçsel Dramanın Planlanması kitabının eş-yazarı ve birçok dile çevrilen Süreçsel Dramayı Eyleme Geçirmek adlı kitabın yazarıdır.
Hayatta kalanlar en güçlüler değil, uyum sağlayabilenlerdir.
Bu uygulamalı atölyede, katılımcılar bir süreçsel dramaya katılma şansına sahip olacaklar. Tarihsel bir hikayeden esinlenen drama, hayatta kalmanın tek yolunun değişim, uyum, uzlaşma ve anlaşma olduğu kritik bir takım koşullarla karşı karşıya kalan bir toplulukla karşılaşacak.
Drama çok çeşitli strateji ve teknikler üzerine duracak ve bu atölye çalışmasında, hayal edilen deneyimlerin hem dramanın içinde hem de dışında dönüşümlü hale gelebilecek ortak bir kurgu oluşturmak için stratejilerin nasıl ve neden birleştirilmesinin gerektiği konusuna değineceğiz.