Patrice BALDWIN

Atölye Lideri: Patrice BALDWIN

BİYOGRAFİ: Patrice Baldwin, uluslararası bir üne sahip olan Eğitimde Yaratıcı Drama uzmanıdır ve yaklaşık 40 ülkede çalışmıştır. 2010-2013 yılları arasında Uluslararası Drama, Tiyatro ve Eğitim Derneği (IDEA) ve Ulusal Drama (2003 - 2014) Başkanlığını yaptı. Patrice, bir Başöğretmen, bir Okul Geliştirme Danışmanı ve Denetmeni, bir yerel hükümet Sanat Danışmanı ve ayrıca bir Müzik Hizmetine de öncülük etmiştir. Uluslararası Öğrenme ve Yaratıcılık Drama (D4LC) girişiminin (2005 - 2011) uluslararası direktörlüğünü yaptı ve ulusal bir program danışmanı oldu. Eğitim yazarıdır ve Eğitimde Drama üzerine birçok önemli kitap yazmıştır. Öğrenme İçin Drama'nın sinir bilimiyle nasıl bağlantılı olduğu ve Eğitimde Drama'nın düşünme becerileri ve okuryazarlık geliştirmek için nasıl kullanılabileceğine özel bir ilgisi vardır. Patrice çeşitli üniversitelerde misafir öğretim görevlisi olarak görev almıştır. BBC Education radyo programlarında ve daha yakın zamanda televizyon programlarında danışman ve senaryo yazarı olarak görev yapmıştır. Patrice artık kendi mesleki gelişim şirketini yönetiyor, okullar ve öğretmenler için kurslar ve konferanslar düzenliyor.

YEŞİL ÇOCUKLAR

Bu atölye çalışması, "Yeşil Çocuklar" adındaki yazılı bir 12. yüzyıl İngiliz efsanesine dayandırılacaktır. Temaları ve içeriği bugün hala evrensel olarak önemlidir. Temel hikaye, kendilerini garip bir ülkede beklenmedik bir şekilde kaybolan iki çocukla (bir erkek ve kız kardeş) ilgilidir. Vatanlarına geri dönememektedirler. Bir çocuk yeni ülkede hayata uyum sağlamaya başlar ve diğer çocuk uyum sağlayamadıklarını düşünür. Drama tekniklerini resimler ve metinlerle kullanarak uyarlamanın zorluklarını ve süreçlerini göz önüne alacağız. Bilmediğiniz bir çevreye, insanlara ve geleneklerine adapte olurken, duyuşsal ve bilişsel olarak neler yapılır? Hangi tutum ve eylemler uyum sürecine yardımcı olabilir veya bu süreci engelleyebilir? Farklı sonuçlar neler olabilir?